2007-04-10

Har du en avslappnad relation till dina föräldrar?

Du måste välja, annars måste du böta en miljard!!!


Vad hade du valt grabben?
Analsex med din far!
Stomisex med din mor?

Om du inte har fantasi nog att lista ut vad "stomisex " är kommer här en liten förklaring: Om du tröttnat på att penetrera vaginalt, oralt och analt kanske du vill vidga dina vyer och penetrera ytterligare en öppning. Du kan då lossa på stomipåsen och penetrera det konstgjorda hålet i magen. För att få maximal effekt på stomisexet kan du ta och klämma på stomipåsen och på så sätt spritsa ut påsens innehåll över din partner och givetvis på dig själv!!!

Peace, love & understanding!!!


7 kommentarer:

Anonym sa...

Du har förstört min lunch ;)

Gloom sa...

Jag noterar att du inte röstat dh... nu MÅSTE du böta en miljard!!!

Anonym sa...

Oh. My. God.

Där tog Du priset!

Men jag gillar Dig ändå!! ; )

Kan dock inte svara på testet denna gång.

Anonym sa...

Jag står över och skickar pengarna så snart som möjligt...

Anonym sa...

Haha du är ju riktigt galen :)

Anonym sa...

Förstår att du har svårt att fokusera på jobbet när du skall sitta och tänka ut alla dessa pubertala frågeställningar!

Gloom sa...

Mira: Oj, tog jag priset? Inte illa så här på ålderns höst!!!

Mia: Jag springer skrattandes på väg till banken!!!

Love: Heter du Looove eller Lavv förresten? Jag galen? Vad har du fått det ifrån?

DTK: Nja, vissa är gamla klassiker från min ungdom och resten bara kommer till skänks från ovan!!!

Gods of War

Gods of War