2007-04-18

Sticker in lite hor-citat...

Det är ju 20 män i GBG-trakten som skall åtalas för att köpt sex. Jag måste bara förmedla lite citat från de åtalade männen. Jag hämtar de härliga citaten från dagens GP. Vi kan kalla dem för sexdårarnas försvarstal...

"Mina kompisar kan inte hitta vanliga kvinnor. De måste betala för detta, annars blir de galna. Jag svär, jag har aldrig köpt sex själv, bara gjort detta som en kompisgrej."

"Flickan var inte rädd. Hon skrattade och sa flera gånger good, good."

"Jag köpte en städtjänst, men tyckte det var lite dyrt med 700 kronor för en timme, så då passade jag på att ha sex med henne också."

"När jag fick se henne fick jag en chock eftersom hon var så tjock. Jag tänkte, vad ska jag med henne till?"

"Det var första och sista gången jag köpte sex. Det blev inte som jag hade tänkt mig utan bara jobbigt och opersonligt."

"På grund av personliga förhållanden, kände jag att jag behövde få närhet och sexuell kontakt med andra än med min fru."

"Jag pekade på mig själv och sa till henne: Jag är snäll."


Tyvärr men jag måste medge att detta är humor på en härlig nivå!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

..."passade på att ha sex med henne", hahahaha!!! Vilket folk det finns.

Anonym sa...

Städtjänst, hehe.. jomen!!

Gloom sa...

Linda: Javisst finns det!!! Alla är inte som svärmorsdrömmen Peter B... ;)

Micke: Min fru frågade om vi inte skulle ta och skaffa städhjälp? Jag svarade: Oooh man tackar man tackar...

Gods of War

Gods of War